Seyahat Fotoğrafçılığı

Yapacağım seyahatten güzel fotoğraflar ile dönmek istiyorum, gezimin fotoğraf açısından verimli geçmesini istiyorum, dünyayı görmek bir sürü seyahat yapmak anlamlı ve teknik kalitesi yerinde fotoğraflar çekmek istiyorum, gittiğim yerlere tekrar gitme imkanım olmayabilir, fotoğraf açısından verimli bir seyahate nasıl hazırlanabilirim?… diyorsanız bu eğitim sizin için.

Bütün bu isteklerin ve gerekliliklerin yerine getirilmesinde seyahatinizi Nasıl planlamalısınız? Nasıl bir donanıma sahip olmalısınız? Konularınız ve sahip olmanız gereken teknik bilgiler ve daha fazlası sizi fotoğraf açısından verimli ve tatmin edici sonuçla dönmenizi sağlayacak bilgilendirmeler eğitimin içinde katılımcılar ile paylaşılacaktır.

Eğitim Süresi : 4 Saat (2 + 2)

Eğitim Yeri : Eğitimlerimiz ayrıca belirtilmediği taktirde 9-10. Kısım B6 Blok Daire:7 Kat: 1 ATAKÖY İSTANBUL adresinde gerçekleştirilmektedir.

Eğitim Başlama Tarihi : Duyurulacaktır

Eğitim İçeriği : 

  1. Seyahat için hazırlık yapmak
  2. Olası dış ortam ışık koşulları zihinsel pratik
  3. Bilinmesi gereken temel fotoğraf bilgisi ve teknikleri, zihinsel alıştırma
  4. Kompozisyon kuralları
  5. Etkili seyahat fotoğrafı çekimleri için dikkat edilmesi gerekenler
  6. Çekilebilecek seyahat fotoğrafları üzerine açıklama ve örneklemeler:
  • Klasik Tatil Fotoğrafları
  • İnsan Yapısı Dünya – Şehir/Köy/Mimari/Tarih
  • Doğal Yaşam ve Doğa Şartları
  • İnsan / Yaşam

Soru ve istekleriniz için bize ulaşın:
Tel: 0541-825-5677 / 0212 – 661-3059
E-mail: vedat.konyali@gmail.com
Adress: 9-10. Kısım B6 Blok No: 7 Kat: 1 ATAKÖY / İSTANBUL

___________________________________________________________________________

İLETİŞİM FORMU

Yorum yapın / Your Comments

